AKCESORIA I GADŻETY PIELĘGNACYJNE

DLA KOGO?

Szkolenie jest przeznaczone dla przyszłych i świeżo upieczonych rodziców, opiekunek, pielęgniarek środowiskowych i położnych, lekarzy i fizjoterapeutów

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Mam nadzieję, że jesteś już po szkoleniu z wyprawki (jeśli nie to zajrzyj TUTAJ). Na tym szkoleniu uchronimy Cię przed wydaniem morza pieniędzy na zbędne gadżety i ułatwimy Ci zadanie w tej nierównej gadżetowej walce przyszłych rodziców.

No i jak pogodzić wszechogarniającą gadżetomanię ze świadomym, troskliwym i odpowiedzialnym rodzicielstwem? Rodzicielstwem mającym na uwadze prawidłowy rozwój psychoruchowy dziecka.

Nie martw się na zapas, wspólnie ogarniemy temat. Dostaniesz praktyczne wskazówki, co trzeba, co można, a czego Ci nie tylko nie potrzeba, ale wręcz nie powinieneś kupować, bo może wyjść to tylko ze szkodą (fizyczną i psychiczną) dla Twojego malucha.

PODCZAS SZKOLENIA ODPOWIEMY NA NAJCZĘŚCIEJ POJAWIAJĄCE SIĘ PYTANIA M.IN.:

  • Ile to wszystko kosztuje?
  • Czy taki zakup pomoże w rozwoju psychoruchowym mojego malucha?
  • Kiedy i jaki wózek wybrać – wybór pomiędzy rydwanem Dacia i Mercedesem – co Ci tak naprawdę jest potrzebne.
  • Jaki fotelik samochodowy wybrać, aby podróż z dzieckiem nie była koszmarem?
  • Czy system isofix jest Ci potrzebny? Kup mądrze, żeby się nie męczyć w przyszłości. Skorzystaj na doświadczeniu porażek innych rodziców.
  • Czy huśtawki stymulują rozwój dziecka czy wręcz przeciwnie? Kiedy huśtawka może być zagrożeniem dla Twojego dziecka?
  • Dlaczego fizjoterapeuci „nie kochają” chodzików, skoczków? To co miłe dla oka, szczególnie dla babci i dziadka, może powodować nieodwracalne skutki zdrowotne.
  • Czy mogę nosić dziecko w nosidełku? Chuście? Od kiedy? Jak długo? Dobre nawyki to podstawa zdrowia dziecka i jego rodziców. Nie zrób sobie i dziecku krzywdy.
  • Czy i jakie atesty powinny mieć akcesoria i sprzęt dla dzieci? Jakie są rodzaje atestów, kto je wdaje i co z tego wynika.
  • Jak kupować z głową i nie zwariować od nadmiaru?
  • Jakie zabawki kupić i kiedy?
  • Czy niania elektroniczna albo materac monitorujący oddech da Ci gwarancję spokojnego snu
  • Czym i jak zmierzyć temperaturę dziecka?
  • Czy waga, termometr do wody są mi potrzebne?
  • W co ubierać dziecko, żeby ułatwić sobie życie, zaoszczędzić czas i pieniądze?

CO BĘDZIESZ POTRAFIŁ/A ZROBIĆ PRAWIDŁOWO PO SZKOLENIU – TWOJE NOWE UMIEJĘTNOŚCI:

  • Zaplanujesz wydatki na gadżety pielęgnacyjne, które okażą się niezbędne i odpowiednie dla prawidłowego rozwoju psychoruchowego dziecka.
  • Kreatywnie podejdziesz do zakupów związanych z wydatkami.
  • Wybierzesz odpowiednie gadżety dla prawidłowego rozwoju psychoruchowego Twojego dziecka.
  • W mądry sposób będziesz zarządzać funduszami na wyprawkę.
  • Stworzysz harmonogram zakupów dla Twojego dziecka rozłożony w czasie i dopasowany do Twojego budżetu.

POSZERZYSZ SWOJĄ WIEDZĘ I BĘDZIESZ ŚWIADOMYM RODZICEM. DOWIESZ SIĘ M.IN.:

  • Jakie atesty powinny mieć zabawki, gadżety i wszelkie urządzenia, których będziesz używać
  • Czego nie potrzebujesz, a wszyscy wmawiają Ci, że musisz to mieć?
  • Jakie sklepy wybierać, gdzie kupować, żeby zaoszczędzić czas i pieniądze?
  • Jak podnieść jakość Waszego wspólnego życia z dzieckiem dzięki gadżetom?
  • Czy eko gadżety są eko
  • Jak świadomie ograniczyć produkowanie gadżetowych śmieci i być ekokonsumentem?
  • Które gadżety się sprawdzają w codziennym życiu, a które niekoniecznie?
  • Których gadżetów lepiej nie kupować, bo robią więcej szkody niż pożytku?
  • Jakie gadżety wybrać, aby stymulowały rozwój dziecka?
  • Jaki wybrać wózek i inne przydatne akcesoria odpowiednie do wieku dziecka i jego prawidłowego rozwoju?
  • Czy można obyć się bez tych wszystkich gadżetów i zabawek i mimo to wychować zdrowe dziecko?
  • Jakich gadżetów nienawidzą fizjoterapeuci, a jakie kochają?

HARMONOGRAM SZKOLENIA

BLOK 1 – OK. 2 GODZ.

  • Wstęp o co całe to zamieszanie?
  • W jaki sposób gadżety wpływają na rozwój lub opóźnienie w rozwoju?
  • Jakie atesty powinny mieć gadżety i dlaczego?
  • Twoja pierwsza lista – stworzenie listy gadżetów
  • Lista zakazanych gadżetów z punktu widzenia neurorozwojowego.

PRZERWA KAWOWA – 30 MIN.

BLOK 2 – OK. 2 GODZ.

  • Najlepsze gadżety:
    • transportowe,
    • pielęgnacyjne,
    • zdrowotne,
    • rozwojowe,
    • rehabilitacyjne,
    • wspomagające rozwój przez zabawę,
    • organizacyjne.
  • Aplikacje, które ułatwią Ci życie i zaoszczędzą czas.
  • Sporządzanie listy zakupowej dla rodziny i na specjalne okazje (chrzest, roczek itp.).
  • Sposoby na oszczędzanie z zachowaniem najwyższej dbałości o zdrowie dziecka.
  • Uaktualnienie własnej listy zakupowej, omawianie listy, poszerzanie i redukowanie o takie gadżety, aby były w pełni wykorzystane i odpowiednie do prawidłowego rozwoju dziecka.

Zapisz się: